Regulamin hotelu
Dyrekcja hotelu Kombornia Hotel będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
*Z uwagi na specyfikę miejsca jakim jest Centrum Wellness mając na względzie dobro wszystkich Gości informujemy iż Strefa saun i łaźni jest dostępna dla dzieci od 16 roku życia.
Dyrekcja Hotelu
- Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 12:00.
- Każdy Gość Hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji dowodu tożsamości celem dopełnienia formalności meldunkowych. Dotyczy to także wszystkich towarzyszących Gościom dzieci. W przypadku odmowy pracownik Recepcji ma prawo odmówić wydania kluczy do pokoju.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Życzenia przedłużenia pobytu zostaną uwzględnione w miarę posiadanych możliwości.
- Przebywanie w pokoju po godzinie 12:00 (o ile nie zostało ustalone inaczej), bez zgłoszenia tego w Recepcji jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi Dyrekcji niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji Gości,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę, sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie,
- w miarę posiadanych możliwości udostępnić inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte. - Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu,
- przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w Hotelu. - W przypadku nie działającej klimatyzacji w pokoju hotelowym (awaria klimatyzacji) Hotel zobowiązany jest do udzielenia rabatu cenowego minus 50 PLN/doba/pokój.
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. Dla bezpieczeństwa rzeczy wartościowych do dyspozycji Gości oddano depozyt w Recepcji hotelowej.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w Recepcji Hotelu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość Hotelu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- W przypadku zagubienia klucza do pokoju pobierana jest opłata w wysokości 50 PLN.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w Recepcji.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju od godziny 07:00 do godziny 22:00.
- Przebywanie osoby nie zameldowanej w pokoju Gościa hotelowego (po godzinie 22:00) jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie osoby nie zameldowanej.
- W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00.
- W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju w Hotelu.
- Bezwarunkowo zabronione jest palenie wyrobów tytoniowych wewnątrz budynków (w szczególności pokoi). Naruszenie tego punktu regulaminu upoważnia hotel do obciążenia osób zameldowanych w pokoju opłatą za dodatkowe czyszczenie pokoju w wysokości 500 PLN/doba.
- Obiekt wyposażony jest w monitoring p.poż. W przypadku nieuzasadnionego wywołania alarmu pożarowego w związku z niezastosowaniem się do zasad niniejszego Regulaminu przez Gościa zostanie on obciążony kosztami interwencji Straży Pożarnej.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Hotelu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu albo innych osób przebywających w Hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- W przypadku naruszenia niniejszego Regulaminu hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która go narusza. Osoba ta zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowanie należności za świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia Hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
- W związku z zabytkowym charakterem hotelu i związanych z tym odstępstwach od wymagań co do wyposażenia i zakresu świadczonych usług informujemy, iż obiekt nie posiada zadaszenia przed wejściem na recepcje.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej oraz realizacji dostaw posiłków nie zamówionych w restauracji hotelowej.
- 34. Dzieci w hotelu
Na najmłodszych Gości naszego hotelu czeka kącik z zabawkami.
Udogodnienia w pokoju (na życzenie):
- łóżeczko dla małego dziecka (dodatkowo płatne)
Udogodnienia w hotelowej Restauracji:
- specjalne menu dla dzieci
- krzesełka dla maluchów
Centrum Wellness zapewnia dla maluszków*:
- brodzik dla dzieci
- pieluszki jednorazowe (dodatkowo płatne, do nabycia w recepcji hotelu)
Ponadto na najmłodszych Gości czekają:
- plac zabaw dla dzieci
- rowery
- zimą sanki
Dzieci do ukończenia 3 roku życia nocują bezpłatnie (nocleg w łóżku rodzica ze śniadaniem).
Dla dzieci do 9 roku życia oferujemy menu dziecięce.
Dzieci, które skończyły 9 lat są traktowane jako osoby dorosłe.
*Z uwagi na specyfikę miejsca jakim jest Centrum Wellness mając na względzie dobro wszystkich Gości informujemy iż Strefa saun i łaźni jest dostępna dla dzieci od 16 roku życia.
Dyrekcja Hotelu